چه پروتئینوری به معنی برای بیمار مزمن بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه پروتئینوری به معنی برای بیمار مزمن بیماری های کلیه

چه پروتئینوری به معنی بیمار بیماری مزمن کلیوی؟ همانطور که همه ما می دانیم، هیچ علائم زیادی را در مراحل اولیه بیماری کلیوی، در حالی که بیماری کلیوی می رود به مرحله پیشرفته، بسیاری از علائم رخ داده خواهد شد، و پروتئینوری یکی از علائم شایع است.
شما می دانید تابع اصلی پروتئین در خون است به تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب به در خون باقی بماند. اگر پروتئین گم، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از گرفتن خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این که خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.
در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه می باشد. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء کاهش عملکرد کلیه در سرعت نسبتا بالا سرعت می بخشد. در واقع بسیاری از بیماری های کلیوی می تواند در سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب دریافت کنید. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت.
چگونه به درمان پروتئینوری در بیماری مزمن کلیه؟
چین از خانه از طب چینی است. شما می دانید چین است و نه مشهور است برای درمان گیاه چینی با اثرات جانبی و طب گیاه چینی ثابت شده است با اثر بزرگ در بهبود گردش خون درون کلیه و حفاظت از عملکرد کلیه است. به عنوان بیماری به خوبی می رود، کسانی که نشانه هایی مانند پروتئینوری به تدریج ناپدید خواهد شد.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: